Eerste 2 weken in Curacao!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Giel Raijmakers - WaarBenJij.nu Eerste 2 weken in Curacao!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Giel Raijmakers - WaarBenJij.nu

Eerste 2 weken in Curacao!!

Door: Giel Raijmakers

Blijf op de hoogte en volg Giel

15 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

1 Mei vloog ik dan eindelijk voor 3 maanden naar Curaçao. Een hele grote stap voor mijzelf... Zag er toch wel tegen op, ondanks dat ik wist dat de bestemming geweldig zou zijn! Ik kwam om half 4 in de middag Curaçaose tijd aan op Hato Airport.
Daar werd ik opgehaald en gebracht naar mijn huisvestiging in Willemstad, de hoofdstad van Curaçao. Ik kwam aan in een echt leuke studenten wijk in Curaçaose stijl. Mijn huis eigenaar heet Nathaly en is een super lief vrouwtje die tot nu toe alles voor je doet! Mijn studio waar ik in verblijf is heel basic maar heeft in principe alles om je dagelijks behoefte te kunnen doen. Ondanks dat de koelkast vanaf het begin kapot was en een keer de stop van de elektriciteit was door gebrand, maar oké. Moet je hier vooral geen zorgen over maken, komt allemaal wel weer goed!! Ik werd vanaf dag 1 lief en super hartelijk ontvangen door mijn medehuisgenoten! In het weekend ben ik naar Mambo Beach gegaan en ben ik naar Porto Mari gegaan om te genieten van het mooie strand.. En natuurlijk om en beetje bij te kleuren en om te snorkelen! Die maandag moest ik mij melden bij het bemiddelingsbureau om mijn werkvergunning te regelen en om daarna door te rijden naar mijn stage bij Curaçao Sea Aquarium. Dit verliep toch niet allemaal zoals gepland omdat er wat onduidelijkheden waren over mij stage duur bij Curaçao Sea Aquarium, maar dit is allemaal snel opgelost zodat ik kon beginnen met mijn stage. In het begin was het allemaal wennen maar nu voel ik mij al helemaal thuis en maak ik mij zorgen over dat ik over 10 weken al weer weg moet! Mijn werkzaamheden binnen het bedrijf zijn tot nu toe het meehelpen en begeleiden shows met de haaien, roggen, flamingo's, aquaria tours, zeeleeuwen. Dus ook het voeren van de dieren!! Ik heb het nog steeds mega erg naar mijn zin op mijn stage plek en ga er elke dag met plezier naartoe!! Het uitgaansgebied is hier hartstikke leuk!! Elke dag wel wat te beleven... En ik hoor jullie al denken ELKE DAG!!!! Neee don't worry! Moet namelijk de volgende dag mij weer melden om 8 uur op mijn stage! Dus af en toe een keertje is meer als genoeg.. Eerst mij draai hier zien te vinden! Curaçao is een schitterend eiland met vele kanten, voor ieder wat wils. Enigste min puntje is dat alles heel erg duur is.... Ik hoop dat ik jullie hiermee genoeg heb geïnformeerd over hoe de eerste twee weken zijn verlopen op het zonnige Curaçao !! AYO!!

  • 23 Mei 2015 - 14:01

    Papa En Mama:

    wij zijn zo trots op je! Je moet dit avontuur maar aandurven! Ook voor ons is het een avontuur, zo lang zonder onze lieve schat.... Gelukkig horen we regelmatig van je...
    Geniet, geniet, en nogmaals geniet van je tijd daar. love you!

  • 15 Juni 2015 - 09:25

    Thomas:

    Hey Giel,

    Wat is het super om te lezen dat je het zo waanzinnig naar je zin hebt! Geniet van je mooie tijd daar en ik kijk uit naar je volgende verslag :)

    Groeten,

    Thomas

  • 17 Juni 2015 - 16:15

    Kimberley Borm:

    Hoi Giel,

    Fijn om te lezen dat je het leuk hebt.
    Ga je nog een blog plaatsen over je avonturen nu?

    Groeten,
    Kimberley

  • 06 Juli 2015 - 21:48

    Je Zusje Sjors:

    Hoi lieve Giel ik ben naar beneden gegaan omdat ik niet kan slapen, omdat ik je heel erg mis

  • 06 Juli 2015 - 21:56

    Door Je Zusje Sjors:

    Ik ga nu weer proberen te slapen en ik ga over jouw dromen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Giel

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 4074

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 20 Juli 2015

Stage bij Curacao Sea Aquarium

Landen bezocht: