Dolphin Swim!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Giel Raijmakers - WaarBenJij.nu Dolphin Swim!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Giel Raijmakers - WaarBenJij.nu

Dolphin Swim!!!

Door: Giel Raijmakers

Blijf op de hoogte en volg Giel

03 Juli 2015 | Curaçao, Curaçao

Deze week heb ik dan eindelijk met dolfijnen mogen zwemmen! Moest mij om 8 uur melden bij de balie bij dolphin Academy. Daarna kreeg iedereen een kort filmpje te zien over dolphin Academy en Sea Aquarium zelf! Nadat het filmpje afgelopen was werden we gevraagd om mee te lopen met de de trainers die je dan verdere informatie gaven over hoe je het beste met de dolfijn kan om gaan en waar je de dolfijn het beste kan aanraken. Uiteindelijk de goede maat flippers uit gezocht en in het water gedoken tussen de dolfijnen. Echt super gaaf om te doen! Je krijgt een kus van de dolfijn en je mag hem vast pakken bij de vinnen voor een leuke foto! Verder mag je er vrij mee rond zwemmen en spelletjes meedoen onder begeleiding van de trainers! Op het laatst mocht je een snorkel op zetten en met de dolfijn naar de bodem zwemmen!! Echt zoo mooii om te zien hoe die dolfijn je volgt naar de bodem! Na de swim lekker gedoucht en door gelopen naar Sea Aquarium om verder te gaan met werken!! Aan het einde van de dag de foto's bekeken en er zitten een hoop leuke foto's tussen!! Die binnen kort zullen verschijnen! Verder ben ik bezig geweest met wat dingetjes te regelen voor de terug reis en voor school! Dus kortom nog stiekem veel te doen voor het einde van mijn stage!! Ayo uit het zonnige Curaçao!!